Verzending

Verzending

Wij verzenden de bestelde artikelen binnen 2 werkdagen met PostNL. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als een pakket verzonden. PostNL zal het pakket maximaal 2 maal  aanbieden of, indien mogelijk, afleveren bij de buren. Mocht afleveren niet gelukt zijn, dan kun je gedurende 3 weken het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde serviceloket van PostNL. De bezorger brengt je hiervan op de hoogte.

Indien het pakket na deze 3 weken niet is afgehaald wordt het retour gezonden naar Rosafier en wordt de bestelling door ons geannuleerd. De verzendkosten worden in dat geval wel in rekening gebracht. De waarde van de artikelen wordt dan binnen 10 werkdagen retour gestort op je rekening.

 

Bevestiging per mail

Je ontvangt een mailbericht zodra een bestelling voor verzending is aangeboden bij PostNL. Indien een bestelling 5 werkdagen na deze bevestigingsmail nog niet is ontvangen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen op ons mailadres info@rosafier.nl.

 

Ander afleveradres

Het is mogelijk om een ander afleveradres aan te geven, bijvoorbeeld op je werk. Dit is aan te geven tijdens de checkout-procedure. Bezorgen op een postbus- of antwoordnummeradres is niet mogelijk.

 

Wijzigen afleveradres

Wanneer er na de bestelling snel wordt gecommuniceerd over een verkeerd ingevuld adres, is het in sommige gevallen nog mogelijk om het adres te wijzigen voordat de bestelling verzonden is. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend!

 

Verzendkosten

Onze verzendkosten zijn binnen Nederland gratis,  de verzendkosten voor België en Duitsland bedragen €2,95,- Kosten van het retourneren van de artikelen zijn voor rekening van de consument. Bestellingen plaatsen buiten Nederland is mogelijk. Neem hierover indien gewenst contact met ons op via info@rosafier.nl.